She Already Knows: Guy Busting His Azz Trying To Explain Himself

Report

19.0K Views   1   0   0
By: theduck1893

Channel : Couples  
Info : Published on Aug 20, 2019

Tags : couple, woman, cheating,

Please login or signup to comment


shoc2006 1 year ago

so that's the tale of how my Dxck accidentally fell right in her pussy.

fuxwitit247 1 year ago

Lol....10pts


hydratedh2o 1 year ago

he should have just said I like multiple pussies, get down or lay down B*tch! all this back pedaling and interrogation shit. why bother you know you like a variety, these B*****s know it too, tell them hoes to stop being inconsiderate.


fuxwitit247 1 year ago

What?....hes just telling her the right way to make empanadas..........imma need y'all to be funnier and smarter....yall are bringing my bar down and not making me flex my mind....I'm bored


blänçö 1 year ago

Bruh her head bigger than that N***a head. Ok helmet head Azz